'Ισως έχετε ακούσει σχετικά με την πρόταση πρώην υποψηφίου δημάρχου για τη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ και μετά τα μεσάνυχτα της Παρασκευής, μέχρι φανταζομαι , την έναρξη του πρωϊνού δρομολογίου. Ενδεχομένως είχατε λάβει, όσοι διαθέτετε ηλεκτρονική διεύθυνση, και κάποιο e-mail που έλεγε τα ίδια και παρακαλούσε να το πρωθήσετε σε όσο περισσότερους μπορούσατε.
Αν έχω καταλαβει σωστά την πρόταση, ο κύριος υποψήφιος είχε στο μυαλό του όλους αυτούς που την Παρασκευή το βραδυ προσπαθούν να κάνουν ό,τι στερήθηκαν λόγω μεσαιωνικών ωραρίων όλη την εβδομάδα- με τη συνοδεία οινοπνεύματος , βεβαίως βεβαίως. Μεχρι εδώ τίποτα μεμπτό. Καλή ιδέα μου φαινεται, κατα'αρχήν- όποιος γουσταρει να γίνει "ντίρλα" , θα μπορεί να το κάνει χωρίς ν' ανησυχεί για το πόσο αλκοόλ θα τρέξει στο αίμα του, ούτε το πώς θα οδηγήσει. Για να μην σας πώ ότι σε τέτοιες περιπτώσεις , όπως ίσως γνωρίζετε, δε θυμόμαστε ούτε που έχουμε παρκαρει...
Εγώ ομως αναρωτιέμαι - είναι δυνατόν να γίνει δεκτή η πρόταση οταν ο εμπνευστής της λογαριάζει χωρίς τον "ξενοδόχο"; Κι έχω υπόψη μου μερικούς τέτοιους:
Καταρχάς τα συνεργεία διενέργειας αλκοτέστ, που ξαμολιούνται "τις μικρές ώρες της νύχτας" για να θυμίσουν στους πολίτες πως "όχι, δεν μπορείς να κανεις ό,τι γουστάρεις. Περνάς καλά καμάρι μου; Ε, εγώ θα στο βγάλω ξινό- που τρέχεις εσύ με τα τζιπ και τις γκομενες κι εγώ κάνω υπηρεσία σαν μαλάκας." Και τους το βγάζουν.
Αν έχω καταλαβει σωστά την πρόταση, ο κύριος υποψήφιος είχε στο μυαλό του όλους αυτούς που την Παρασκευή το βραδυ προσπαθούν να κάνουν ό,τι στερήθηκαν λόγω μεσαιωνικών ωραρίων όλη την εβδομάδα- με τη συνοδεία οινοπνεύματος , βεβαίως βεβαίως. Μεχρι εδώ τίποτα μεμπτό. Καλή ιδέα μου φαινεται, κατα'αρχήν- όποιος γουσταρει να γίνει "ντίρλα" , θα μπορεί να το κάνει χωρίς ν' ανησυχεί για το πόσο αλκοόλ θα τρέξει στο αίμα του, ούτε το πώς θα οδηγήσει. Για να μην σας πώ ότι σε τέτοιες περιπτώσεις , όπως ίσως γνωρίζετε, δε θυμόμαστε ούτε που έχουμε παρκαρει...
Εγώ ομως αναρωτιέμαι - είναι δυνατόν να γίνει δεκτή η πρόταση οταν ο εμπνευστής της λογαριάζει χωρίς τον "ξενοδόχο"; Κι έχω υπόψη μου μερικούς τέτοιους:
Καταρχάς τα συνεργεία διενέργειας αλκοτέστ, που ξαμολιούνται "τις μικρές ώρες της νύχτας" για να θυμίσουν στους πολίτες πως "όχι, δεν μπορείς να κανεις ό,τι γουστάρεις. Περνάς καλά καμάρι μου; Ε, εγώ θα στο βγάλω ξινό- που τρέχεις εσύ με τα τζιπ και τις γκομενες κι εγώ κάνω υπηρεσία σαν μαλάκας." Και τους το βγάζουν.
Μετά σκέφτηκα πως και η ίδια η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ θα έχει αντιρρήσεις. Σε ενημερωτικό φυλλάδιο που διανεμοταν κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, διαβάζουμε στο κεφάλαιο "ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ" : "προκειμένου να διατηρηθεί η καθαριότητα και υγιεινή των σταθμών......... δεν επιτρέπεται η επιβίβαση στους συρμούς υπό την επήρρεια οινοπνεύματος ή ναρκωτικών ουσιών."
Και ερωτώ εγώ που είμαι από τον Μάρφαν- αν η πρόταση του πρώην υποψηφίου, στοχεύει στην εξυπηρέτηση των μεθυσμένων, πως διάολο θα τους επιτραπεί η επιβίβαση αν είναι καταφανώς τύφλα; Μήπως θα διενεργούνται εκεί αλκοτεστ;!! Προς το παρόν παντως αλκοτεστ σε πεζό μπορεί να γίνει μόνο αν έχει εμπλακεί σε αυτοκινητικό δυστύχημα.
Συνεπώς , ή πρέπει να υπάρξει εξαίρεση στην παραπάνω απαγόρευση , ή η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και όποιος άλλος αρμόδιος για την υλοποίησή της, θα την πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων.
Αν ,κατ' ευχήν, γίνει δεκτή η πρόταση , θα υπάρχουν και σχετικές διευκολυνσεις μέσα στους συρμούς ή στις αποβάθρες , για να βγάζουν οι επιβάτες τα σωθικά τους;
Με συγχωρείτε, αλλά δεν μπορούμε ν'αποκλείσουμε αυτό το ενδεχόμενο- είναι σα να έχεις την απαίτηση από κάποιον που μόλις έπαθε εγκεφαλικό να σου πεί τον ΑΦΜ του. Μπορείτε να φανταστείτε νομιζω πόσο ευωδιαστός είναι ο αέρας σε κλειστό χώρο , όταν 1,2, 3, 113 άνθρωποι, που λέει ο λόγος, αρχίζουν να μας ξεναγούν στον "εσωτερικό τους κόσμο", έ;
Απλή απορία διατυπώνω. Μ΄ενδιαφέρει πως μπορεί να λειτουργήσει στην πράξη- γιατί όπως είπε και ο Ελύτης : " ω ναι, μια σκέψη για νά΄ναι πραγματικά υγιής- άσχετο σε τι αναφέρεται- πρέπει ν'αντέξει στο ύπαιθρο."
Μάρτυς μου ο Μικρός Ναυτίλος ....
(εικόνα: Bacchus-CARAVAGGIO, πηγή:www.oldmasterpiece.com)
auburn Kate
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου