Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

"Φιλόπτωχον ταμείον"

Αντί να σας πρήξω το κεφάλι, το σηκώτι και άλλα ζωτικά σας όργανα, με το ότι δεν μπορώ να γραψω εδώ και μέρες, λόγω κάκιστης διάθεσης- πιό κάκιστης δε γίνεται- αλλά κυρίως λόγω έλλειψης αυτου του ζωογόνου κλικ στο οτιδήποτε, που θα μου εδινε επαρκες κίνητρο να κρεμασω κατι άξιο προσοχής στα μανταλάκια του μπλογκοπερίπτερου, σκέφτηκα να το αντιστρέψω σήμερα.
Πείτε μου εσείς , τι σας στοιχειώνει αυτές τις μέρες. Τι σας τρώει τα σωθικά, μασκαρεύεται σε υπερωριακή δουλειά(και μάλιστα δουλεία), σκόρπισμα σε ανούσιες μαλακίες, κατανάλωση τεραστίων ποσοτήτων σοκολάτας, αγορές άχρηστων και τελικά όχι τόσο επιθυμητών πραγματων, και σας βγάζει κοροϊδευτικά τη γλώσσα πάνω απ΄τον καθρέφτη(ναι εκεί κοντά στα σποτάκια κρύβεται), όταν έρχεται η στιγμή να καληνυχτίσετε τον εαυτό σας. Και να τον παρηγορήσετε αγκαλιάζοντάς τον για πολλοστή φορά.
Η' αντιθέτως, τι σας σηκώνει 6 εκατοστά απ΄το έδαφος, φουσκώνει την καρδιά σας σαν μπαλόνι κόκκινο και τη στέλνει να (σας) κοιτάξει από ψηλά.
Θυμάστε τον κύριο Keating όταν ξαμόλυσε τους νεαρούς μελλοντικούς ηγέτες/επιχειρηματίες, για πρώτη φορά στο γρασίδι, για να παίξουν ποδόσφαιρο, με υπόκρουση την "Ωδή στη χαρά" του Μπετόβεν; Για τέτοια χαρά-αερόστατο σας μιλώ.
Δείτε το σαν σύνοψη της καθημερινοτητάς σας, δοσμένη με καλλιέπεια και στιλ. Αλλωστε δεν είμαι εξομολόγος.

Η απορία του μήνα/χρονιάς/ζωής: Γιατι στο διάβολο, πρεπει οι ανθρώπινες σχέσεις να είναι ΠΑΝΤΑ τοσο περίπλοκες; Και γιατί τ'αρσενικα είναι τόσο γοητευτικά μεν, μαμούχαλα όντα δε; Guys παραδεχτείτο το !(και δεν εννοώ τα περί γοητείας -:))))

My dear blog-mates, you're on...

auburn Kate

(είμαι όλη αυτιά, JEAN AUGUSTE DOMINIQUE INGRES-Portrait of Madame de Senonnes )

12 σχόλια:

Unknown είπε...

Με είπες μαμούχαλο τώρα ή μου φαίνεται;;;;
:ο
(γιατί έχουν βαρεθεί να ακούν 24/24 υπερανάλυση :ppp)

Λοιπόν εμένα τώρα με βασανίζει ένα λουμπάκο και κάτι παρτίδες με την ΕΕ, αλλά τα έχω χιλιοειπεί, να μην τα ξαναλέω :p

Φράνσις είπε...

.@darthiir the abban:: οποιος εχει τη μύγα μυγιαζεται!!! Μα δεν αναλυουμε σ4 ωρες το 24ωρο ρε παιδι μου ,εχουμε και δουλειες. Απλως οταν δεν εχουμε ορεξη για σεξ, για κατα μονας ενασχολησεις, για κολλητους, κ.λ.π και γουσταρουμε εσας, θελουμε να μιλαμε μαζι σας. Κακο είναι αναθεμα το homo sapiens; Τι τρομος σας πιάνει με τη συζητηση;Τς,τς,τς,τς. Τα ανθρωπινα οντα, ερχουν αυτο το ίδιον ,.Το θυμαστε; Αν κι εσευ τωρα με το λουμπαγκο ενδεχομενως να εχει εξασθενημενη μνημη. (Τοσος κοπος νάνεβασεις μια καλτσα; Φορα καλτσοδετες ρε παιδι μου!) χχιχιχιιχ.

Unknown είπε...

ΟΥΣΤ!

Να μιλάμε δεν έχουμε πρόβλημα...
Να υπεραναλύουμε τσάμπα και βερεσέ έχουμε... ;)

Άσε άσε, δράμα η κάλτσα!

mistiriO/S είπε...

Μιας και η συζήτηση άρχισε με εκεί που θα ... κατέληγε, να πω πως διαβάζοντας τελευταία ένα ενδιαφέρον βιβλίο με τίτλο του στυλ "Γιατί οι άντρες...και οι γυναίκες γιατί...." έμαθα πως ο γυναικείος εγκέφαλος την ημέρα πρέπει να πει περίπου 6000 λέξεις (3 φορές παραπάνω από τον αντρικό) οπότε να γιατί πραγματικά έχουμε την εφιαλτική εικόνα μιας γυναικείας ακατάσχετης πολυλογίας. Οι ρίζες της διαφοράς βρίσκονται στην ανθρωπολογική και κοινωνιολογική μας εξέλιξη (άντρας κυνηγός, γυναίκα σπίτι και κοινωνική συναναστροφή). Μπορώ να το στείλω με e-mail σε όποιον ενδιαφέρεται.

Και εγώ περνάω την κρίση μου αυτό τον καιρό και ειδικά μετά από όσα γίνονται στο οικονομικό επίπεδο και έτυχε να δω και το Zeitgeist Addendum και έχω στραβώσει άσχημα.

Αλλά για να επιστρέψουμε στις σχέσεις μεταξύ μας η αλήθεια είναι ότι εσείς έχετε ξεφύγει περισσότερο από ότι εμείς έχουμε μουχλιάσει. Οι μισές νομίζετε ότι πρωταγωνιστείτε στο Sex and the City και οι άλλες μισές ... δεν το παραδέχονται.

Εμείς οι κακόμοιροι θέλουμε σεξ (60% του εγκεφάλου μας) αλλά πρέπει να γίνουμε Μποντ, ταξιτζήδες, μάστορες, πυγμάχοι και ότι άλλο σας κατέβει και αν μας κάτσετε... Με αυτή τη κατάσταση οι περισσότεροι το ρίχνουν στο fast food...

markos-the-gnostic είπε...

αγαπητή μου aub είπα κι εγώ γιατί χάθηκες κι απ τα λημέρια μου; νομίζω ότι απλά θέλει ψάξιμο. μέχρι να βρεις το κατάλληλο άτομο...

exitmusician είπε...

Αχ βρε Ξωτικό, πολύ Grey βλέπεις και μας θεωρείς όλους μαμούχαλους σαν τον Dr Shepherd! Και σιγά τη γκόμενα που κυνηγάει δηλαδή, η Bones είναι κλάσεις ανώτερη lol

Εμένα που λες με στοιχειώνουν κάτι χρωστούμενα που δεν έχω ακόμα πάρει, αν θα κερδίσουμε το Θρασύβουλο το Σάββατο και αν ο Kolmogorov-Smirnov είναι καλύτερος από τον Shapiro-Wilk ή τον Anderson-Darling. Ποικιλία, δε μπορείς να πεις...

diva είπε...

Miss auburn..
ΨΗΦΟΣ ΥΠΕΡ!
Πέστα χρυσόστομη!

[drthr μάζεψε την καμήλα που με αγριοκοιτάζει]

Φράνσις είπε...

@darthiir the abban:: γιατι ποιος σου είπε οτι αναλύουμε τσαμπα και βερεσέ; Το βερεσέ απέθανε! Μιλάς και πληρώνεις αυτοστιγμή.χαχαχαχαχα.(να σκεπαζεσαι για να μην παθαινεις λουμπάγκο.Στο λεει μία μονιμως... ξεσκέπαστη!)

@mistirios:: ναι κατι εχω ακουσει για το θεμα.Αλλα δεν καταλαβα αυτο το "πρέπει να πει περιπου 6000 λεξεις ημερησίως". Δηλαδη γενετική αναγκαιότητα κι εδω γαμωτι; Ε όχι ,ρε συ.Πρωτον οταν μιλαω, για τον εαυτο μου μπορω να μιλησω, δεν μετραω τις λέξεις μου, κυριολεκτικως εννοώ, και σίγουρα δεν εχω στο μυαλο μου καμια γενετική επιταγή. οσο για τον ερχεγονο καταμερισμο εργασίας, εχω να σου πω οτι δεν είναι ακριβως ετσι τα πραγματα. Τις προαλλες διαβασα ενα αρθρο περι του οτι και τα δυο φύλα, αρχικά, κυνηγουσαν για να βρουν τροφη, συνεπως και οι δύο το ιδιο αγγορι ετρωγαν καθημερινά και τα ίδια "δε με χεζεις τωρα με τα ντολμαδακια" αναφωνουσαν στο τλεος της μερας"! :))))))))

@markos-the-gnostic:: μα δεν χαθηκα βρε παιδι μου.Εσυ που χαθηκες. οποτε μπαινω στο βλόγκι σου βλεπω το link για τα όνειρα.Αναδιαταξη εχουμε παλι;Θα μπω σε λιγο. Καλα;(Μωρε αμα εχεις μαλακομαγνητη, δεν χρειαζεται αν ψαξεις. Ερχεται αυτος μονος του και σε βρισκει!)

@exitmusician:: αμαν με τη Bones! Λυσσαξες πια. Ρε η Μερεντιθ είναι πιο ωραία. Εχει ρε παιδι μου αυτο το διαβολικό-αγγελικό στη φατσα της, σε προκαλει να αμαρτησεις μαζι της. Η αλλη σε σφαζει με τα ματια της. Κοφτερο λεπιδι ανέμακτο.Μπρρρ. Ποιοι είξαι αυτοι οι κλύριοι που αναφερις παιδι μου; Εγω απ΄τον Μαρφαν είμαι, δεν τους ξερω.Smirnov?!!! Καμια σχεση με βότκα μήπως; Λεω εγω τωρα. μα ήταν αναγκη Δευτεριατικα να με κανεις παλι να νιωσω τουβλο ρε γαμωτο; θα σ ε ξεπουπουλιασω ε! χαχαχαχα. Στον Brett πήγες;(Τα χρωστουμενα ευχομαι να τα παρεις γρηγορα και εντόκως!)

@diva:: κυρια μου, τα λετε μακραν καλύτερα. Οσο για την (γ)καμήλα, της είπα την ιστορία του ανατολιτη αφεντη που ειχε καμια 200αριά να του κουβαλανε τα βιβλια του,11.000 τον αριθμο, καθε φορα που ταξιδευε, γιατι παθαινε μαρασμο αν τα αποχωριζοταν και εχει αγριεψει λίγο. Τετραποδα, τς,τς,τς, τι ξερουν αυτα απο καλους τρόπους;

Kwlogria είπε...

Α, το αιώνιο πρόβλημα βλέπω εδώ και άντρες που αντιδρούν! Αχα! Δε θα ανοίξω το στόμα μου γιατί όχι 6000 λέξεις θα αμολύσω, 120 χιλιάδες και βάλε θα είναι! θα πω όμως κάτι λίγο: Άντρες = παιδιά παίζουν τόπι, γυναίκες = πολύπλοκες σκέφτονται μέχρι να το κάψουν. Επίσης, άντρες στον κόσμο τους, γυναίκες στο δικό τους. Επίσης, ρόλοι έχουν χαθεί, γυναίκες καριόλες, άντρες μαλάκες, η γριά μίλησε, ελπίζω να συνεννοηθήκαμε.

exitmusician είπε...

α. Πήγα στον Brett και τρελάθηκα! Δυστυχώς το post που ετοίμαζα έχει πλέον κρυώσει, οπότε μάλλον το καίω.
β. Οι κύριοι είναι κάτι θεωρήματα στη Στατιστική. Μην αισθάνεσαι έτσι, γιατί κι εγώ άσχετος είμαι...
γ. Τα χρωστούμενα τα περιμένω - we'll see. Όσο για το εντόκως, μωρέ ας τα πάρω και ατόκως και ευχαριστημένος θα είμαι!

Φράνσις είπε...

kwlogria:: οταν μιλανε οι γεροντοτεροι, οι νεότεροι ακουν... και μετά θαβουν ή επικροτουν αναλόγως! Συμφωνω οριζοντίως, καθετως και διαγωνίως. Σιγ μη βαλουμε και μετρητη στο λεγειν. Τους ειδαεμ κι αυτους που μολις πιασουν το δίπολο ή μαλλον τρίπολο(!) ποδοσφαιρο-γκόμενες-αυτοκίνητα στομα εχουν και σταματημο δεν εχουν.

@exitmusician:: άρα περασες καλα βρε και δε θες να χαλασεις αυτο που βιωσες κανοντας το φιλετακι απ ΄την αναλυση! Γνησιος ρομαντικός θα ελεγα :))))). Για βαλε καμια φωνη στους κουφους με τον παρά! Να προσεχεις.

Unknown είπε...

[Μην μου αγχώνεσαι εκδότα μου, θα σε αναλάβω προσωπικώς, τέτοια ευχαρίστηση δεν την προορίζω για τις γκαμήλες μου ;)]