Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Ο Κρόνος

"Που ήσουν νιότη να' βλεπες, πως θα γινόμουν άλλος"....

Για να εμπεδώσετε τους στίχους, συγγνώμη αλλα δεν θυμαμαι τον ποιητή, παρακαλώ κοιτάξτε με πολλή νοσταλγία τις παρακάτω φωτογραφίες.
Αυστηρά κατά ζεύγη, για να κλάψετε και να απελπιστείτε, εις διπλούν, (καντε κλικ σε καθε κόκκινη λέξη ξεχωριστά).

Το πριν και το τώρα


Και για να συνέλθετε, ή να συνοδεύσετε το θρήνο σας, πάρτε και δύο τραγουδάρες τους, κατα την αποψή μου, απ΄τις καλύτερές τους.Τότε που ο Αxl δεν έμοιαζε με σαπιοκοιλιά ιδιοκτήτη μπιλιαρδάδικου στον Αμερικάνικο Νότο.

Don't cry 'cause You could be mine


auburn kate

6 σχόλια:

sourgeal είπε...

Περνάει τελικά ο καιρός, ε? :Ρ

Φράνσις είπε...

@sourgeal:: πως το είπε ο κυριος πηδηχταράς καθηγητής, στο Elegy? "ο χρόνος περνάει όταν δεν κοιτάζουμε"... σκατά μικρή μου. Τις προάλλες τον ειδα, τον Axl, στο εξώφυλλο ενος μουσικου περιοδικού, ξένου.Ξερεις, όπως ήταν το παλαι ποτέ, σέξυ, λεπτος, αυθαδης και οργισμένος. Αναθεμα τη φθορά.Φιλιά.

markos-the-gnostic είπε...

αστα να πάνε. γι αυτο οι μεγάλοι πέθαναν νωρις

sourgeal είπε...

και έμειναν έτσι νέοι για πάντα...

Φράνσις είπε...

markos-the-gnostic:: Χα! ακριβως , ήξεραν ποτε να την κανουν για να μην τουςφαει η μαρμαγκα της κωλοφθοράς.

@sourgeal:: αρα τι συμεραίνουμε μικρη μου; η ακινησία, είτε μεταφορικά είτε κυριολεκτικά αποτελει εγγύηση της αιωνιας νεότητας; Τωρα βεβαια ο κυρ κόμης Δρακουλας ακολουθουσε αλλη τακτικη επ΄αυτου ετσι; Αλωνίζουμε τους αιώνες, πίνοντας τακτικώς και ανελλιπώς τα αιματηρα σφηνάκια μας!!! Εγω ξερεις τι λέω; Οταν εχεις τη ηλικια του μυαλου σου, τη νικας την κωλοφθορα.Εντελως.Αμα δεις εμενα θα καταλαβεις!! χαχαχαχαχαχα.Φιλια.

Kwlogria είπε...

Κάτσε ρε συ, εμένα και στις δύο καλός μου φάνηκε!! Έχεις δει κάτι άλλους και κάτι άλλες που είναι πραγματικά εντυπωσιάκη η αλλαγή τους.... κάτσε να θυμηθώ ένα παράδειγμα....... α ναι!! Μίκυ Ρουρκ!!! Που ήταν κούκλος κι έχει γίνει ΚΩΛΟΣ!!!