Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007

Πανοπτισμός και άγιος ο Θεός(;)

Το ερωτηματικό το έβαλα λογω του ότι δεν γνωρίζω αν τελικά έγινε το πανεκπαιδευτικο συλλαλητήριο που είχε προγραμματιστεί για χτες, και αν χρησιμοποιήθηκαν τελικά κάμερες παρακολούθησης/μαγνητοσκόπησης της... παράστασης. Ξερω όμως, και πολύ χάρηκα, ότι η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, αντέδρασε στη γνωμοδότηση του Εισαγγελέα του Α.Π. Αν δεν αντιδρούσε, θ'ανησυχούσα πραγματικά, δεδομένου ότι σε προηγούμενες κρούσεις του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης, σχετικά με τη χρησιμοποίηση των υπαρχουσών καμερών για σκοπούς ΕΚΤΟΣ της ρύθμισης /διαχείρισης της κυκλοφορίας οχηματων, η απάντηση της Αρχής ήταν αρνητική.
Η ΕΛ.ΑΣ. βέβαια, πονηρούλα ούσα, δεν ζήτησε τη γνωμοδότηση της Αρχής, επειδή προφανώς οσμιζόταν το όχι, αλλά ζήτησε τη γνωμοδότηση του Εισαγγελέα του Α.Π. που φαίνεται ότι είναι θετικά διακείμενος. Για να είμαστε δίκαιοι πάντως, ο κύριος Σανιδάς, από δημοσιεύματα εφημερίδων που είδα, μιλάει για επιτρεπόμενη χρήση καμερών μόνο την ώρα τέλεσης αυτόφωρου εγκλήματος. Και το λέει για ευνοητους λόγους, όχι παίρνουμε την καμερα και παριστάνουμε τον Κρόνεμπεργκ... Αν, παρ'ελπίδα, τα πράγματα, πάνε κατ' ευχήν της ΕΛ.ΑΣ. και του κυρίου Εισαγγελέα, φοβαμαι πως εφεξής η σούπα που λέγεται δημόσιες συναθροίσεις, εκτός απ΄τα βασικα συστατικά, ήτοι: συμμετοχή, φωνές, πανώ και ενίοτε επεισόδια χρήσης βίας κατά προσώπων ή πραγμάτων(βλ. ζαρντινιέρες) θα έχει και μια πρέζα παρακολούθησης από καμερες, ψηλα-ψηλά τοποθετημένες, αν δεήσουν να επισκευασουν τις υπάρχουσες,για να μην στραβωθούν και μείνουν οι λαγέτες μας στο σκότος, ή από φορητές , ανα χείρας κρατημένες απ΄τους αστυνομικούς, λες και βγήκαν παγανιά αφηνιασμένοι Γιαπωνέζοι τουρίστες για να βιντεοσκοπήσουν την Αθήνα.
Επειδή η διανοητικοψυχολογική μου κατάσταση τις τελευταίες μερες, δεν επιτρέπει και πολλά πολλά με τέτοια σοβαρά ζητήματα/προβλήματα, σας παραπέμπω αντι αλλου σχολίου, σ΄ενα διήγημα που έγραψε ο Νίκος Δαββέτας για λογαριασμό της Καθημερινής στο φύλλο που κυκλοφόρησε στις 7 Απριλίου 2007. Σας εκλιπαρώ να το διαβάσετε.Και είμαι σίγουρη οτι θα καταλάβετε πολλά... Αν θυμαμαι καλα είχε προηγηθεί και τότε ή ακολουθούσε πανεκπαιδευτικο συλλαλητήριο. Το ζήλεψα αυτο το διήγημα. Θα' θελα να το είχα γραψει εγώ γαμώτο. Νομιζω θ'αντιληφθείτε διαβάζοντάς το, ότι οι φορείς της δημόσιας εξουσίας, είναι πιό... άνθρωποι απ΄ όσο θέλουν να φαίνονται, κι αυτό το λέω με διάθεση ανατροπής της εξουσίας κι όχι ξαναεδραίωσής της...
Η Αρβανιτάκη το έχει ήδη τραγουδήσει: " τα νιάτα είναι δώρα που καίνε σαν φωτιά".
ΑΠΟΡΙΑ: Αν εφεξής οι διαδηλωτές προσέρχονται στις πορείες φορώντας κουκούλες για να προστατευθουν απ΄τα γυάλινα μάτια, θ'αποκαλούνται απ΄τα ΜουΜουΕ, "οι γνωστοί- άγνωστοι", όλοι; Βοήθειά μας...

auburn Kate
( για να διαβάσετε το διήγημα, επειδή ο server μου κανει νούμερα, μολις μπείτε στην κεντρική σελίδα της εφημερίδας κάνοντας κλικ πάνω στη φράση στο ποστ, καντε κλικ στην αριστερή στήλη εκεί που λέει ΑΡΧΕΙΟ ΕΚΔΟΣΕΩΝ και ψάξτε στο ημερολόγιο που θα εμφανιστεί δεξιά, τον Απρίλιο του 2007, ημερομηνία : 7 Απριλίου.Το διήγημα έχει τίτλο ΝΕΡΑΤΖΙ ΜΕ ΞΥΡΑΦΑΚΙ, και θα το βρείτε στη στήλη Πολιτισμός. Καλό ψάξιμο! )

(αυτή, θα μπορούσε να ενσαρκώσει την κρυόκωλη και άτεγκτη εξουσία: ΗΑΝS HOLBEIN the younger- Portrait of Jane Seymour και αυτή, την ομορφιά που έπεσε απ΄τη γροθιά της: JOHN W.WATERHOUSE- St.Eulalia )